Harmke Bons, Office Manager
“Goede resultaten komen niet uit het niets: daar gaat goede samenwerking aan vooraf”
Harmke houdt van overzicht en orde brengen in de operationele chaos. Niet alleen op het gebied van processen en systemen, maar juist ook op de relatie en samenwerking. Ze krijgt energie van opdrachtgevers, kandidaten en haar collega’s ondersteunen waar nodig: bij het verwerken van CV’s, plaatsen van vacatures, inplannen van afspraken en correct opstellen en verwerken van facturen en overeenkomsten. Misschien nog wel belangrijker: ze kijkt verder dan haar directe taken om met creatieve en doordachte oplossingen ervoor te zorgen dat samenwerken steeds makkelijker, beter en prettiger gaat.
De rode draad in haar professionele leven was niet direct gevonden. Harmke heeft een brede basis opgedaan in haar studie (Geschiedenis, Religiestudies, Conflictstudies en het Radboud University Honours Programma) en daarna in haar werkervaring als evenementenorganisator, office manager en financial officer. Sinds 2019 is zij Office Manager bij ROMYN Recruitment en heeft ze daarnaast in 2024 de Associate Degree Officemanagement bij Schoevers gehaald. Kenmerkend voor Harmke is haar oog voor detail, nuchtere houding en brede interesse.