Blog 26: Hoera een zusje!

 

 

 

 

 

Heb ik jullie aandacht…? Schrik niet. Er komt geen zusje bij voor mijn kinderen.

Ik heb altijd al een zus willen hebben. Ik heb drie fantastische broers en dito schoonzussen. Maar een écht zusje voor mezelf bleef wel een wens. In 2021 is het zover. Ik krijg een zusje! Nou ja, een ‘zusje’… Ik krijg een zusterorganisatie. Dat is een betere omschrijving.

We gaan samenwerken!

Vanaf januari 2021 gaat Wallerbosch Recruitment & Advies intensief samenwerken met een gerenommeerd consultancy organisatie / organisatieadviesbureau. Waarom? Omdat we ervan zijn overtuigd dat we elkaar kunnen versterken. De nieuwe zusterorganisatie, waarvan we de naam per 1 februari aanstaande bekend maken, is een professioneel organisatieadviesbureau actief sinds 1998 binnen de corporate finance (verkoop, fusie, overname), corporate recovery (bijzonder beheer, quickscans, herstructurering), human capital consultancy (reorganisatie, organisatie verandering, human development) en financieringsadvies. Vanuit hun consultancy trajecten ontstaat er regelmatig een interim management, werving & selectie of executive search vraagstuk. Daar komen wij in beeld. Andersom zien wij vanuit de recruitmentvraagstukken ook regelmatig de behoefte aan een adviestraject voorbij komen. Maar vooral klikken de vier partners van ‘het nieuwe zusje’ en ikzelf enorm. We hebben beide kernwaarden als: persoonlijk, transparant en resultaatgericht. Ook zij willen graag van betekenis zijn in de maatschappij. We vinden bij elkaar de intellectuele uitdaging en hebben samen de ambitie om te groeien. Ons gezamenlijke team bestaat nu uit 20 professionals. Maar we willen graag doorgroeien naar zo’n 30 organisatie- en recruitment adviseurs in de komende twee jaar. Actief vanuit vier vestigingen in Oost en Midden Nederland.

Tof hè?!

Veranderingen

Door deze samenwerking zullen er vrij intensieve veranderingen doorgevoerd worden. Zo breiden we onze expertise uit en bemiddelen we in 2021 naast HR-, Support- en Marketing/Communicatie- professionals ook Finance- en Legal- starters, professionals, managers en directeuren. Om die uitbreiding te realiseren gaan we de komende maanden een aantal recruitmentadviseurs aannemen. Die intensief gaan samenwerken met de organisatieadviseurs van het organisatieadviesbureau. Er komt er per 1 februari ook een aanpassing van onze naam. De nieuwe naam van Wallerbosch Recruitment & Advies blijft nog héél even een verrassing. Ook komt er een nieuw logo en worden de websites van onze nieuwe samenwerkingspartner en wallerboschrecruitment.nl aangepast. Maar in de kern blijven wij (Wallerbosch Recruitment & Advies) doen waar we goed in zijn en energie van krijgen: professionals en organisaties met elkaar verbinden. Persoonlijk, transparant en betekenisvol.

Een nieuwe zakelijke familie

Ik krijg dus een ‘zusje’. Nou eigenlijk krijgen Harmke en ik (en de nieuwe recruitmentadviseurs die we aan het werven zijn) er heel veel broertjes en zusjes bij! Een nieuwe zakelijke familie. Samen optrekken. Elkaar versterken. Kennis overdragen. Samen lachen. Misschien ook wel samen huilen als dat nodig is. Een nieuw team! Met enthousiaste, intelligente, gedreven en gezellige collegae. Ik heb er ontzettend veel zin in!

De komende weken staan in het teken van: aanpassingen doorvoeren, administratieve processen reorganiseren, persberichten schrijven en zaken afstemmen met elkaar. 2021 wordt een jaar van groei, ontwikkeling, vernieuwing en energie!

Ik zie jullie graag weer live dit jaar. Proost! Dat 2021 een jaar mag worden met veel gezondheid en goeds! Voor ons allemaal.

Marleen

 

Publicatiedatum: 04 januari 2021

ooievaar