Harmke Bons is de nieuwe Office Manager van Wallerbosch Recruitment & Advies
Harmke Bons is de nieuwe Office Manager van Wallerbosch Recruitment & Advies!
Ontzettend blij en trots ben ik dat Harmke ‘ja’ heeft gezegd om samen met mij het avontuur aan te gaan om Wallerbosch Recruitment & Advies verder te laten groeien, structureren en professionaliseren.
Harmke (1988) heeft gestudeerd aan de Radboud Universiteit Nijmegen en is daarna gaan werken als office manager bij een sportmarketingbureau. De laatste jaren is ze actief geweest als financial officer binnen een organisatie actief binnen de ontwikkelingssamenwerking. Harmke brengt met haar persoonlijkheid en werkervaring datgene wat Wallerbosch Recruitment & Advies nodig heeft.
Harmke herkent zich in de kernwaarden: persoonlijk, transparant en betekenisvol. Ze zal 24 uur per week, verdeeld over 4 dagen, zich bezig gaan houden met de backoffice: financiële-, administratieve-, secretariële- en facilitaire werkzaamheden.
Harmke is getrouwd en trotse moeder van twee kinderen. Ze woont in Bemmel.
Ik zie uit naar een plezierige en succesvolle samenwerking!
Welkom Harmke!
Publicatiedatum: 02 december 2019